.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صابری و حضور کانديداي احتياطي انتخابات دهم

دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري استان مازندران حضور کانديداي احتياطي را بعيد دانست و گفت: حتي اگر کانديداي احتياطي در جبهه پيروان خط امام و رهبري مطرح شود، براي احمدي نژاد تبليغ مي کند.

به گزارش شمال نیوز "علي صابري"در گفت وگو با خبرنگار سياسي ايرنا با اشاره به اينکه امکان حضور کانديداي احتياطي بعيد به نظر مي رسد گفت: اگر هم کانديداي سايه مطرح شود او تنها از احمدي نژاد حمايت مي کند.
وي با اشاره به اينکه تفکرات اصولگرايان يکي است اظهار داشت: در نهايت جبهه پيروان خط امام و رهبري بر احمدي نژاد به اجماع مي رسند.
صابري اظهار داشت: در جبهه پيروان خط امام و رهبري حضور کانديداي احتياطي مطرح نشده است و امکان دارد تنها ايده برخي از اعضا باشد.
وي تاکيد کرد:اگر کانديداي احتياطي هم بيايد، تنها براي اين است که به آراي احمدي نژاد کمک کند و در تبليغاتش از او دفاع مي کند و او را به عنوان کانديد اصلي معرفي مي کند.
دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري استان مازندران با اشاره به اينکه دستاوردهاي احمدي نژاد در استان مازندران بسيار خوب بوده است، اظهار داشت: احمدي نژاد در اين استان کار انقلابي انجام داد و توزيع اعتبارات را عادلانه کرد.
صابري سفرهاي استاني احمدي نژاد را باعث پيشرفت و ترقي استان ها دانست و تاکيد کرد: دولت با اين کار خود از تمرکز در مرکز بيرون آمد و به مردم نقاط ديگر بيشتر توجه کرد.
او در ادامه در خصوص جبهه اصلاح طلبان نيز گفت: اصلاح طلبان در هيچ صورتي به توافق نمي رسند زيرا تفرقه ميان آنان بسيار زياد است و با اين اختلافات اجماع معنا ندارد.
صابري اظهار داشت: تفکرات اصولگرايان يکي است ولي اصلاح طلبان تفکرات جدا از هم دارند و هر روز از هم دورتر مي شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.238 seconds.